Contactgegevens
Migro-Hal Trading B.V.
Hofweg 41
3046 NJ Rotterdam
010-4151551
info@migrohal.nl
Neem contact op
Direct een medewerker spreken?
Migrohal heeft haar organisatie ingedeeld in verschillende afdelingen.
Hieronder vind u de rechtstreekse contact gegevens.

Heeft u een supermarkt, midden of klein bedrijf en wilt een bestelling plaatsen of klant worden?
Heeft u een grootbedrijf, Trading bedrijf? Bent u een groothandel, importeur/ Exporteur?
Neem dan contact op met dhr A. Caylak.
Mail: a.caylak@migrohal.nl
Tel: +31 6 14 63 34 70

Are you based abroad?
Do you want to become a customer or distributor?
Then contact Mr. E. Agdogan
Mail: e.agdogan@migrohal.nl
Tel: +31 6 21 61 79 40

Wilt u verkopen? Heeft u interessante producten? Of zaken met ons doen?
Neem dan contact op met dhr. B. Yilmaz
Do you want to sell? Do you have interesting products? Or do you want to do business with us?
Then please contact Mr. B. Yilmaz
Mail: b.yilmaz@migrohal.nl
Tel: +31 6 14 89 98 68

Heeft u vragen over wanneer u goederen geleverd zullen worden?
Bent u een transport bedrijf?
Wilt u gebruik maken van onze logistiek/ Expeditie?
Douane zaken? Alle overige zaken inzake transport/ logistiek?
Neem dan contact op per mail:
Mail: logistiek@migrohal.nl

Wilt u een productspecificatie opvragen?
Wilt u een kopie van onze certificering?
Belt u naar aanleiding van IFS?
Heeft u een klacht? Gelieve gebruik te maken van contactformulier
Wilt u product monsters aanvragen? Gelieve gebruik te maken van
contactformulier.
Neem dan contact op per mail:
Mail: logistiek@migrohal.nl
Tel: 010 415 15 51

Contact met de debiteuren of crediteuren administratie?
Mail: m.sarioglu@migrohal.nl
Klant worden?
Wilt u klant bij ons worden? Dan dient u ingeschreven te staan bij kamer van koophandel.
Helaas is het niet mogelijk om als particulier klant te worden.
√ Vul het bovenstaand contactformulier in.
√ Een medewerker van de sales afdeling zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
√ Indien gewenst kan een tegenwoordiger van Migrohal bij u langskomen. Met de
tegenwoordiger maakt u afspraken inzake u bestellingen, hoe u deze geleverd wilt hebben.
Do you want to become a customer? We kindly request you to complete the contact form
above.
Klacht melden?
Heeft u een klacht? Opmerkingen of verbeterpunten?
Gelieve de bovenstaand contactformulier invullen, een medewerker van de kwaliteit afdeling zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
Wijzigingen doorgeven? Heeft u nieuwe handelsnaam? Gaat u verhuizen? Is er iets wat u graag met ons zou willen delen?
Kunt u gebruik maken van de contactformulier. Onze klantenservice zal uw wijzigingen aanpassen en indien nodig contact met u opnemen.
Bestelling plaatsen?
√ Bestellen via e-mail: info@migrohal.nl
√ Bestellen via telefoon. Het telefoonnummer dat u hiervoor kunt gebruiken is 010 415 15 51
Of u nou een bestelling plaatst via e-mail of via telefoon, wij sturen u altijd een offerte met de juiste dag/ markt prijzen.
U dient de offerte binnen 3 werkdagen goed te keuren per e-mail. Nadat u de offerte heeft goed gekeurd zullen wij uw bestelling opnemen in onze productie planning.
Migrohal Trading behoudt het recht om de bestelling binnen 21 werkdagen te leveren. Echter doen we onze uiterste best om de bestelling binnen 7 werkdagen te leveren dit hangt natuurlijk van de grote van de bestelling af.
Anatolia en Anuts producten worden vaak in dezelfde week nog geleverd.
Migrohal Trading is afhankelijk van externe logistiek bedrijven, soms kunnen de producten vertragen door planning wijzigingen van de transport bedrijven, gelieve hier rekening mee te houden.
Retourneren?
Artikelen die u wilt retourneren kunt op verschillende manieren bij ons aanmelden:
√ Retourneren via e-mail: info@migrohal.nl
√ Retourneren via telefoon 010 415 15 51
Verkeerde artikelen besteld?
Heeft u de verkeerde artikelen besteld? Of bent u niet tevreden over de kwaliteit, vorm of maat en wilt u deze artikelen retourneren?
Dan dient u aan de volgende voorschriften te houden:
√ Retouren dienen binnen 24 uur aangemeld te worden na ontvangst goederen.
√ Goederen worden alleen retour genomen in de orginele verpakking en pallet.
√ Het is niet toegestaan om aantekeningen op dozen of verpakkingen te maken. Indien er wel op dozen of verpakkingen is geschreven worden de retouren door Migrohal geweigerd.
√ Gebroken pallets, pallets zonder regisitratie worden niet geaccepteerd.